FAME MMA

Szef FAME MMA podaje dokładną liczbę sprzedanych PPV po ostatniej gali: „Jest to nasz dotychczasowy rekord”

15 maja odbyła się jubileuszowa gala FAME MMA 10, która cieszyła się ogromnym zainteresowaniem i pobiła rekordy sprzedaży PPV.

W walce wieczoru ostatniej gali największej polskiej organizacji freak-fight zmierzyli się Norman Parke Don Kasjo. Pojedynek odbył się w formule bokserskiej i po 5-rundach jednogłośne zwycięstwo trafiło na konto Stormina.

Werdykt sędziów nie spodobał się samym włodarzom, którzy weszli do klatki i ogłosili, że złożą protest. Ostatecznie musiał zająć się tym sam Don Kasjo, który odwoływał się dwukrotnie, jednak decyzja sędziów nie została zmieniona, a pas króla i kilogramowa sztabka złota zostały u byłego zawodnika KSW.

Wśród innych pojedynków, które przyciągały dużą uwagę, było m.in. starcie Arkadiusza Tańculi Mateuszem Murańskim, które miało zakończyć trwający od dłuższego czasu konflikt. Zobaczyliśmy też walkę o pas Marty Linkiewicz z narzeczoną Artura Szpilki Kamilą Wybrańczyk. Na FAME MMA 10 doszło również do rewanżu pomiędzy Piotrem Pająkiem Alanem Kwiecińskim.

KRZYSZTOF ROZPARA O SPRZEDAŻY PPV NA GALĘ FAME MMA 10

Początkowo Norman Parke za pośrednictwem social mediów oświadczył, że jubileuszowa gala sprzedała ponad 700 tys. dostępów PPV. W wywiadzie z Andrzejem Kostyrą jeden z szefów FAME MMA Krzysztof Rozpara podał rzeczywisty wynik sprzedaży. Mimo że prawdziwe liczby są znacznie mniejsze, niż te podane przez Stormina, to wciąż robią ogromne wrażenie.

Sprawdź!  "Moje zęby są droższe niż Twoja sztabka" - "Popek" przyjmuje wyzwanie Normana Parke'a

– Dokładnie 510 tysięcy. Jest to nasz dotychczasowy rekord. Był to wspaniały pojedynek, wspaniałe widowisko. Zakończone kontrowersjami, ale udało nam się z tego wybrnąć. Odrobiliśmy swoją lekcję. Jeśli wrócimy do pojedynków bokserskich, a wszystko wskazuje na to, że będziemy mieli taką okazję, to stanowczo poprawimy błędy, które popełniliśmy.

Najtańszy dostęp PPV kosztował 23,99 zł, natomiast była również możliwość wykupienia droższej opcji za 29,99 . Zgodnie z liczbami podanymi przez Krzysztofa Rozparę, wpływ ze sprzedaży płatnych subskrypcji przekroczył co najmniej 12 milionów złotych.

Źródło: YouTube

Sprawdź!  "Mini Majk" chce walczyć z Sylwestrem Wardęgą. Youtuber odpowiada - "To jest ku**a pułapka"

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *