KSW

Szef KSW komentuje problemy z transmisją ostatniej gali: „Jesteśmy w 10 krajach, problemy pojawiły się tylko w Polsce”

Szef KSW Martin Lewandowski zabrał głos w sprawie problemów dotyczących transmisji ostatniej gali. Duża część widzów nie mogła zobaczyć rozstrzygnięcia walki wieczoru.

Pod koniec 2021 roku media obiegła zaskakująca informacja, że po 17 latach KSW kończy współpracę z Polsatem i przechodzi na platformę Viaplay. Kibice mieli duże obawy, biorąc pod uwagę to, że serwis regularnie ma problemy z transmisją różnych wydarzeń sportowych.

To ważny moment w historii Federacji, który podkreśla nasze zaangażowanie w rozwijanie organizacji. Jestem podekscytowany rozpoczęciem tego partnerstwa i nie mogę się doczekać powitania fanów KSW, nowych i starych, na Viaplay, począwszy od 18 grudnia i gali KSW 65 – mówił w listopadzie Martin Lewandowski.

Wielu kibiców współpracę z Viaplay uważa jednak za krok w tył. Już podczas gali KSW 65, kiedy to po raz pierwszy serwis streamingowy odpowiadał za transmisję, pojawiały się problemy. Internauci w sieci skarżyli się na zawieszającą się stronę, którą trzeba było odświeżać nawet kilkanaście razy w ciągu wieczoru.

Viaplay w odpowiedzi zalecało jedynie restart routera lub kontakt z biurem obsługi. Niestety w przypadku ostatniej gali KSW 66 ponownie pojawiły się problemy. Tym razem z powodu zawieszenia się transmisji duża część kibiców nie mogła zobaczyć końcówki oraz werdyktu ostatniej walki wieczoru pomiędzy Marianem Ziółkowskim i Borysem Mańkowskim.

Sprawdź!  Bez szans na rewanż Pudzianowski vs Kołecki. Dyrektor KSW ostro o słowach trenera Oknińskiego! : "Niech jego pomysły lepiej zostaną na Facebooku i..."

Firma w związku z problemami opublikowała oświadczenie – Ostatniej nocy doświadczyliśmy problemów technicznych podczas transmisji gali KSW, dotknęły one finałowej walki wieczoru. Bardzo przepraszamy naszych klientów za niedogodności.

Teraz głos zabrał szef KSW Martin Lewandowski, który rozmawiał z portalem Sportowe Fakty:

– Jest to jakiś problem technologiczny, od którego nie ucieka Viaplay. Nie jest to problem, który był i zignorowali, tylko wyszło coś, co było nieprzewidywalne przez nich. Miałem godzinę temu telefon, taki top management wyraził swoje zaniepokojenie, bo to już któryś z rzędu problem techniczny, tylko w Polsce. Pamiętajmy, że jesteśmy w sumie w 10 krajach, jakieś problemy pojawiły się tylko w Polsce.

– Mogę powiedzieć tyle, jest problem, jest to bardzo gorący temat. My również przepraszaliśmy, Viaplay tego kompletnie nie bagatelizuje. Jak? Co? To jest za szybko, żeby jeszcze powiedzieć o tym, bo to jest na tak zwanym warsztacie i teraz analizują każdy szczegół.

Źródło: Sportowe Fakty

Sprawdź!  Mocne słowa Radcliffe'a przed walką z Materlą: "Może wytrzymać pierwszy cios, ale nie przetrwa kolejnych"

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Politykę Prywatności oraz obowiązują Warunki Korzystania z Usługi.