Kibice kolejny raz nie mogli oglądać Clout MMA! Lexy Chaplin komentuje problemy z PPV
Niestety kolejna gala i kolejne problemy z transmisją. Tym razem kibicom puściły nerwy i organizacja Clout MMA może naprawdę dużo stracić.
Pierwsze wydarzenie nowej federacji odbyło się w sierpniu tego roku. Osoby, które wykupiły dostęp PPV, nie były w stanie zalogować się do konta, odtworzyć transmisję, czy w najgorszych przypadkach nawet wejść na stronę organizacji. Clout MMA przekazało, że jest to wina ataków hakerskich i zapewniło, iż wszystkie reklamacje zostaną pozytywnie rozpatrzone.
Dodatkowo włodarze przekonywali, że tym razem nie ma mowy o żadnych problemach. Niestety już od pierwszej walki Clout MMA nie było w stanie zapewnić płynnej transmisji. Z czasem problemy były coraz większe i po raz kolejny większość kibiców nie mogła obejrzeć wydarzenia na żywo.
Internauci w komentarzach dali jasno do zrozumienia, że chcą zwrotu pieniędzy, zgłoszą sprawę do UOKiK i z całą pewnością nie wykupią dostępu na kolejne wydarzenie. Na ten moment federacja nie odniosła się do całej sprawy. Głos zabrała jedynie Lexy Chaplin, która na swoich social mediach napisała:
– Przepraszam, nawet nie wiem, co napisać. Po prostu przepraszam. Od trzech miesięcy pracowaliśmy nad PPV, gwarantowano mi do samego końca, że nie ma najmniejszej szansy na jakąkolwiek awarię – Takie wyjaśnienia jednak nie wystarczyły kibicom, którzy odpowiedzieli w mocnych słowach.