Clout MMA

Wardęga przekazał wstępne wyniki sprzedanych PPV Clout MMA. „Mimo problemów z transmisją doganiają FAME”

Nie minął jeszcze tydzień od ostatniej gali Clout MMA, a w sieci pojawiły się pierwsze doniesienia o ilości sprzedanych pakietów Pay-Per-View. Informację tę przekazał na jednym ze swoich live’ów Sylwester Wardęga.

Karta walk Clout MMA 2 zapowiadała się naprawdę emocjonująco. Co najważniejsze pojedynki spełniły oczekiwania widzów, którzy tłumnie stawili się w płockiej Orlen Arenie. Zdaniem wielu osób, które gościły na wydarzeniu była to jedna z najlepszych gal w świecie freak fightów.

Takiej laurki nie mogą jednak wystawić widzowie, którzy zdecydowali się na zakup pakietów PPV. Podobnie, jak w przypadku pierwszego wydarzenia, tak i przy tym nie obyło się bez potężnych problemów z transmisją na żywo. Kłopoty rozpoczęły się jeszcze podczas darmowego streamu na YouTube, a później niestety nie było ani trochę lepiej.

Clout MMA zdążyło już wydać oświadczenie, w którym jako winowajcę takiego stanu rzeczy wskazano firmę zewnętrzną. Również współwłaścicielka federacji Lexy Chaplin zabrała głos w swoich social mediach przekonując, iż była zapewniana przed eventem o braku problemów z transmisją.

Sprawdź!  Labryga mało wymagającym rywalem? Denis odpowiedział Wielkiemu Bu

Ile pakietów PPV sprzedano na Clout MMA 2? W związku z kłopotami przy pierwszej gali, to pytanie krążyło w głowie wielu osób jeszcze przed rozpoczęciem drugiego wydarzenia. Zakulisowe informacje przekazał na swoim livie Sylwester Wardęga. Z tego, co zasłyszał, liczba pakietów jest naprawdę spora!

W kuluarach mówi się, że między 300, a 400 [tysięcy] o tak powiem, ale czy to prawda? No nie wiem, ale zazwyczaj te kuluarowe informacje sprawdzają. To dużo. To znaczy, że doganiają FAME powoli. Mimo, że dalej były problemy z transmisją.

Jakub Hryniewicz

Wielki fan Arsenalu i UFC, dla którego gotów jest zarwać każdą noc. Lubię merytoryczną dyskusję, dobrą kuchnię i długie spacery. Najbardziej jednak kawę, która wiernie towarzyszy przy stukaniu w klawiaturę.

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Politykę Prywatności oraz obowiązują Warunki Korzystania z Usługi.