Budda wypuszcza na rynek DOZE! Napoje już w sprzedaży!
Nowa inicjatywa popularnego influencera. Budda wypuszcza na rynek napoje DOZE!
Na ten moment czekało wielu fanów jednego z najpopularniejszych influencerów w Polsce. Kamil “Budda” Labudda oficjalnie wprowadza na rynek markę DOZE. Już jutro do sklepów trafią napoje energetyzujące w dwóch wariantach. Produkty będą dostępne w sieci sklepów Żabka na terenie całej Polski.
Kolejny wielki projekt
Buddę cechuje skala projektów, w które się angażuje. Niedawno ukazał się film dokumentalny “Budda. Dzieciak ‘98”, którego premiera okazała się absolutnym hitem
i największym otwarciem w historii polskich filmów dokumentalnych. Teraz wprowadza na rynek swoją nową markę napojów.
– DOZE to coś więcej niż zamknięty w puszce napój. DOZE to przede wszystkim nowa idea. Nasz manifest to „idea gives object personality”, czyli „to pomysł nadaje przedmiotom osobowości”. DOZE to dawka energii dla tych, którzy z pasją idą przez życie. Puchy w wariancie klasycznym oraz zero czekają na Was od jutra w sklepach sieci Żabka – komentuje Budda
Prace nad uruchomieniem marki trwały 18 miesięcy. Receptury były przygotowywane dokładnie pod gust Buddy. Był to czasochłonny proces, ponieważ smak każdego z wariantów musiał być „dokładnie taki”, jak Kamil sobie wymarzył.
Ambitne plany
W tej chwili w zakładzie produkcyjnym powstaje 3200 puszek DOZE na minutę. To daje 192 000 na godzinę. Marka DOZE łącznie zapewnia pracę 87 osobom. Skala przedsięwzięcia już teraz robi wrażenie, jednak plany założyciela są jeszcze bardziej ambitne.
– Dziś wykonujemy bardzo ważny, ale dopiero pierwszy krok. Moim celem jest stworzenie całego holdingu z prawdziwie zaangażowaną społecznością. Stay tuned, ponieważ dopiero zaczynamy! – dodaje Budda.
Nie tylko napoje energetyzujące
Jako pierwsze do sklepów trafią napoje energetyzujące, jednak jeszcze w tym miesiącu paleta produktów zostanie uzupełniona o kolejny produkt, który będzie dostępny bez żadnych ograniczeń wiekowych.
Na początek dwa warianty smakowe energetyków
W początkowym okresie napoje energetyzujące DOZE będą dostępne w dwóch wariantach CLASSIC oraz ZERO. Pierwszy z nich jest klasycznym napojem energetyzującym z cukrem, natomiast DOZE ZERO stanowi odpowiedź na potrzeby osób ograniczających spożycie cukru.
DOZELAND
Przy okazji wprowadzenia napojów DOZE do sprzedaży wystartował również projekt DOZELAND. To prawdziwa baza i miejsce, w którym bije serce marki DOZE. Całość zajmuje powierzchnię 55 000 m2, a na niej znajduje się asfaltowy tor do driftu, chillout zone, jak również również strefa wodna i off road. Szczegóły dot. DOZELAND będą sukcesywnie odkrywane na kanałach należących do Buddy.