Rozczarowanie? Znamy nieoficjalny wynik sprzedaży KSW 100!
Jeden z najlepiej poinformowanych branżowych dziennikarzy przekazał do wiadomości publicznej prawdopodobny wynik sprzedaży PPV na galę KSW 100. Liczby te nie są oficjalnie potwierdzone, ale są też zdecydowanie niższe od planowanych.
Opadł już kurz po jubileuszowej gali organizacji KSW. Setne wydarzenie wzbudziło niemałe zainteresowanie, choć po drodze nie brakowało problemów. Pal licho wypadnięcie „Pudziana”. Ta dziura została załatana pojedynkiem Wrzosek vs. Scheffel, który, choć krótki, przysporzył niesamowite emocje.
W miesiącach poprzedzających galę KSW przedwcześnie rozstało się z Viaplay. Największa organizacja MMA nad Wisłą trafiła na antenę Canal+, a pierwszym wydarzeniem na niej transmitowanym była właśnie setna gala.
Wiadomym było, że będzie ona transmitowana w systemie PPV. Naturalnym było, że najważniejsze osoby z KSW były pytane o planowany sprzedażowy wynik. Dyrektor Sportowy Wojsław Rysiewski mówił, że zadowalające będą 200 tysięcy sprzedanych dostępów. Martin Lewandowski celował dużo wyżej, o czym mówił w Kanale Sportowym:
– 200 tysięcy subskrybentów Canal+ to bardzo dobry wynik. 200 tysięcy na PPV to dobry wynik, nie bardzo dobry. Liczę, że przy tej gali będzie dużo większy. Jakby sprzedaż była dwukrotnie większa, to by było coś, co by mnie satysfakcjonowało od strony biznesowej.
KSW 100: Ile sprzedano PPV?
Od KSW 100 minął już ponad tydzień. Wojsław Rysiewski mówił wszem i wobec, że nie będzie się wypowiadał na ten temat i tak też zrobił. Podczas wywiadu chociażby dla Patryka Prokulskiego nabrał wody w usta i pozostawił przekazanie tych informacji innym.
Dziennikarz Artur Mazur zasięgnął języka u swoich źródeł i przekazał do opinii publicznej prawdopodobny wynik:
– Węszyłem długo, ale w końcu mogę napisać coś konkretnego. Według dwóch wiarygodnych źródeł przy okazji gali XTB KSW 100 sprzedało się ok. 110-120 tys. subskrypcji PPV. To info nieoficjalne i niepotwierdzone w KSW. Moim zdaniem to dużo i mało – napisał na portalu X (Twitter).
Informacje nie są oczywiście potwierdzone. Te zapewne za jakiś czas przekażą Maciej Kawulski lub Martin Lewandowski, który obecnie poświęca czas dla rodziny. Niemniej wiele wskazuje na to, że gala KSW 100 nie osiągnęła zakładanego pułapu sprzedaży PPV.
Węszyłem długo, ale w końcu mogę napisać coś konkretnego. Według dwóch wiarygodnych źródeł przy okazji gali XTB KSW 100 sprzedało się ok. 110-120 tys. subskrypcji PPV. To info nieoficjalne i niepotwierdzone w KSW. Moim zdaniem to dużo i mało. Co sądzicie, jeśli to prawda❓🤔 pic.twitter.com/lfhVEf2uvk
— Artur Mazur (@Art_Mazur) November 24, 2024