Szef FAME MMA podaje dokładną liczbę sprzedanych PPV po ostatniej gali: „Jest to nasz dotychczasowy rekord”

15 maja odbyła się jubileuszowa gala FAME MMA 10, która cieszyła się ogromnym zainteresowaniem i pobiła rekordy sprzedaży PPV.

W walce wieczoru ostatniej gali największej polskiej organizacji freak-fight zmierzyli się Norman Parke Don Kasjo. Pojedynek odbył się w formule bokserskiej i po 5-rundach jednogłośne zwycięstwo trafiło na konto Stormina.

Werdykt sędziów nie spodobał się samym włodarzom, którzy weszli do klatki i ogłosili, że złożą protest. Ostatecznie musiał zająć się tym sam Don Kasjo, który odwoływał się dwukrotnie, jednak decyzja sędziów nie została zmieniona, a pas króla i kilogramowa sztabka złota zostały u byłego zawodnika KSW.

Wśród innych pojedynków, które przyciągały dużą uwagę, było m.in. starcie Arkadiusza Tańculi Mateuszem Murańskim, które miało zakończyć trwający od dłuższego czasu konflikt. Zobaczyliśmy też walkę o pas Marty Linkiewicz z narzeczoną Artura Szpilki Kamilą Wybrańczyk. Na FAME MMA 10 doszło również do rewanżu pomiędzy Piotrem Pająkiem Alanem Kwiecińskim.

KRZYSZTOF ROZPARA O SPRZEDAŻY PPV NA GALĘ FAME MMA 10

Początkowo Norman Parke za pośrednictwem social mediów oświadczył, że jubileuszowa gala sprzedała ponad 700 tys. dostępów PPV. W wywiadzie z Andrzejem Kostyrą jeden z szefów FAME MMA Krzysztof Rozpara podał rzeczywisty wynik sprzedaży. Mimo że prawdziwe liczby są znacznie mniejsze, niż te podane przez Stormina, to wciąż robią ogromne wrażenie.

– Dokładnie 510 tysięcy. Jest to nasz dotychczasowy rekord. Był to wspaniały pojedynek, wspaniałe widowisko. Zakończone kontrowersjami, ale udało nam się z tego wybrnąć. Odrobiliśmy swoją lekcję. Jeśli wrócimy do pojedynków bokserskich, a wszystko wskazuje na to, że będziemy mieli taką okazję, to stanowczo poprawimy błędy, które popełniliśmy.

Najtańszy dostęp PPV kosztował 23,99 zł, natomiast była również możliwość wykupienia droższej opcji za 29,99 . Zgodnie z liczbami podanymi przez Krzysztofa Rozparę, wpływ ze sprzedaży płatnych subskrypcji przekroczył co najmniej 12 milionów złotych.

Źródło: YouTube