Bardzo wiele mówi się o zarobkach w federacjach freakowych, które są naprawdę wysokie. Znacznie rzadziej wspomina się o współpracach ze sponsorami, a ich stawki także robią ogromne wrażenie.
Zwodnicy freakowi mają możliwość umieszczania reklam na swoim ciele, a także spodenkach w trakcie walki. Dodatkowo promują sponsorów między pojedynkami, podczas wywiadów, programów, konferencji czy także na social mediach.
Jakiś czas temu Michał Pasternak przyznał, że dla niego pieniądze z reklam są głównym źródłem przychodu:
– Na pewno duża część naszych dochodów to sponsorzy i ludzie, którzy widzą w nas potencjał, formę marketingu i chcą w nas inwestować. To jest mój główny przychód. A YouTube więcej daje pod względem medialności, że jestem rozpoznawalny, dzięki temu mam możliwość negocjować lepsze warunki i stawki.
Jak się okazuje, sponsorzy płacą naprawdę duże pieniądze. W ostatnim programie Aferki włodarz organizacji „Boxdel” zdradził, że najdroższa reklama w formie tatuażu na walce kosztowała aż 140 tysięcy złotych!
Więcej informacji w tej sprawie ujawnił „Isamu”. Za pośrednictwem social mediów przekazał, że mowa o reklamie One Night Casino. Tyle firma miała zapłacić za tatuaż, który znalazł się na plecach freak fightera przy okazji jego debiutu w FAME.
One Night Casino na plecach Nitro kosztowało 140 000 zł
— IsAmU (@szymon_kasprzyk) January 20, 2024