GROMDA

Kibice wybrali najchętniej oglądaną organizację! GROMDA zdeklasowała konkurencję

Blisko sześć tysięcy kibiców wzięło udział w ankiecie na portalu Fansportu.pl, gdzie odpowiedzieli na pytanie, gale której organizacji oglądają najczęściej? Zdobywca pierwszego miejsca mocno zdystansował pozostałych.

Portal Fnsportu.pl zorganizował na swojej stronę ankietę, w której fani oddawali po jednym głosie na organizację, której gale najczęściej oglądają. Do wyboru 8 opcji i wszystkie z nich to typowo sportowe twory.

Kibice do wyboru mieli Strife Tube, GROMDĘ, KSW, FEN, KnockOut Boxing Night, Babilon MMA, Tymex Boxing Night oraz MB Promotions. W ankiecie nie było do wyboru żadnej freakowej organizacji.

Fani zdecydowali: GROMDA najchętniej oglądaną organizacją!

Łącznie w ankiecie FANPOSRTU udział wzięło 5 827 użytkowników. Każdy mógł oddać tylko jeden głos. Pierwsze miejsce zajęła GROMDA. Organizacja zebrała ponad połowę wszystkich głosów, a dokładniej 56%. Co więcej, pozostałe federacje razem wzięte nie otrzymały takiego poparcia, co twór Mariusza Grabowskiego.

Na drugim miejscu uplasowało się KSW. Mogło się wydawać, że to organizacja Martina Lewandowskiego i Macieja Kawulskiego będzie najczęstszym wyborem Internautów. Ci jednak wyjaśnili w komentarzach, że GROMDA wygrywa oprawą i klimatem. Dodatkowo między zawodnikami panuje wzajemny szacunek.

Sprawdź!  Marek Samociuk

Ważnym czynnikiem na pewno były też zasady. KSW to organizacja MMA, gdzie wystarczy, by dobry zapaśnik „przeleżał” swojego oponenta, co zagwarantuje mu zwycięstwo na kartach sędziowskich. W GROMDZIE nie ma arbitrów punktowych, a fighterzy biją się w niej do samego końca.

Nie dziwi jednak oczywiście drugie miejsce KSW, który uzbierało niespełna 2200 głosów (38%). Pozostałe organizacje zostały daleko w tyle.

Jakub Hryniewicz

Wielki fan Arsenalu i UFC, dla którego gotów jest zarwać każdą noc. Lubię merytoryczną dyskusję, dobrą kuchnię i długie spacery. Najbardziej jednak kawę, która wiernie towarzyszy przy stukaniu w klawiaturę.

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Politykę Prywatności oraz obowiązują Warunki Korzystania z Usługi.