
Paweł Jóźwiak zdradził kulisy współpracy z nowym partnerem telewizyjnym. Jak się okazuje, to właśnie dzięki sukcesowi organizacji Prime Show MMA gala FEN trafiła na platformę Canal+.
Gale Fight Exclusive Night przez lata transmitowane były na antenach Polsatu, jednak federacji nie udało się powtórzyć popularności, jaką przed laty cieszyło się tam KSW. Brak wielkich medialnych nazwisk oraz ekspansja świata freak fightów sprawiły, że FEN musiał szukać nowych dróg rozwoju.
Choć organizacja wciąż cieszy się szacunkiem za poziom sportowy swoich wydarzeń, fani dostrzegali wyraźny spadek tempa działalności. W zeszłym roku odbyło się sześć gal, a w tym – zaledwie trzy, wliczając w to tę listopadową. Teraz jednak FEN zyskał nowego, silnego partnera medialnego. Sam Paweł Jóźwiak przyznaje, że współpraca z Canal+ to efekt relacji wypracowanych przy Prime Show MMA.
Paweł Jóźwiak: „FEN jest w Canal+ dzięki Prime MMA”
Podczas programu Klata po klatce Paweł Jóźwiak został zapytany przez Artura Mazura o kulisy nowego kontraktu telewizyjnego. Dziennikarz ujawnił, że kluczowym argumentem w negocjacjach z Canal+ była właśnie współpraca przy Prime MMA. Były prezes FEN potwierdził te doniesienia:
– Tak, zgadza się. To nie jest tak, że „FEN był uznany za super produkt i Canal+ się o nas zabijał” i że położył nam nie wiadomo ile. Wiadomo, że tak naprawdę, jesteśmy tam z FEN-em dzięki Prime’owi. Ten FEN, to nasze oczko w głowie. To coś, nad czym pracowaliśmy 13, czy 14 lat.
– To było takie nasze dziecko, które ostatnio… Wiadomo, że sport ma duże wpadki przez freaków i tak dalej. I przez te sytuacje, o których wspomniałem, z utratą sponsorów. No, byliśmy w bardzo ciężkiej sytuacji i zaraz naprawdę mogłoby FEN-u nie być, gdybyśmy czegoś nie wymyślili.
– Kluczem do sukcesu była gala Prime, bo Canal+ bardzo zależało na Prime, a nam bardzo zależało, żeby FEN na dobrych warunkach też się tam znalazł – powiedział Jóźwiak.
Jak dodał, Canal+ było bardzo zadowolone z wyników sprzedaży freakowej gali. Sam Jóźwiak podkreślił, że stacja wyciągnęła wnioski z wcześniejszej współpracy z FAME MMA, co przełożyło się na sprawną i profesjonalną realizację wydarzenia.
– Ta gala to nasz największy sukces biznesowy ostatnich lat i mogę o tym śmiało powiedzieć – zakończył Jóźwiak.
Cały wywiad poniżej.