Federacja Clout MMA odpowiedziała na reklamacje niezadowolonych widzów. Internauci jednak nie są zadowoleni i domagają się innego rozwiązania sprawy.
Clout MMA zawiodło po raz kolejny. Przy okazji pierwszej gali pojawiły się gigantyczne problemy, a większość osób, która wykupiła PPV, nie była w stanie obejrzeć wydarzenia na żywo. Federacja tłumaczyła to atakami hakerskimi i w ramach rekompensaty przekazała darmowe kody na drugą edycję.
Niestety również i tym razem nie było możliwości obejrzenia gali na oficjalnej stronie Clout MMA. Podobnie jak w przypadku pierwszego wydarzenia występowały problemy z dostępem do strony oraz transmisją. Federacja wyjaśniła, że jest to wina zewnętrznej firmy, która zajmowała się streamingiem.
Ogromna liczba osób zapowiedziała złożenie reklamacji i przekazała, że nigdy więcej nie wykupi Clout MMA. Poszkodowani domagali się zwrotu pieniędzy, jednak w poniedziałek federacja zaczęła wysyłać wiadomości o przekazaniu kodu na trzecią galę.
Twitter zalały wpisy niezadowolonych użytkowników, którzy zamierzają odwołać się od reklamacji, gdyż chcą otrzymać całą kwotę. Co więcej, część z nich złożyła również skargę do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który przygląda się całej sprawie.
To są chyba jakieś jaja.
— 🍁 Rudzielec 🍁 (@rudykurciak) November 13, 2023
Wiecie czy można się odwołać do reklamacji? Wole odzyskac kase niz ogladac to po raz trzeci #cloutmma pic.twitter.com/ovIGYXWzWF