Łukasz Jurkowski zabrał głos w sprawie odejścia Mateusza Borka z GROMDY oraz oświadczenia, jakie wydała organizacja walk na gołe pięści.
Ostatnia zapowiedź nadchodzącej gali spotkała się z ogromną krytyką. Kontrowersyjny trailer nie spodobał się dużej części kibiców. W social mediach pojawiło się wiele mocnych komentarzy skierowanych do organizacji oraz bezpośrednio do jej właścicieli.
Mateusz Borek krytykowany po kontrowersyjnym trailerze
Mateusz Borek przyznał w wywiadzie dla „To Jest Boks”, że nie spodziewał się tak ostrej reakcji odbiorców i próbował wytłumaczyć się z opublikowanego nagrania:
– Nigdy nie byłem seksistą, nigdy nie traktowałem kobiet przedmiotowo. Byłem wychowany w normalnej, katolickiej rodzinie. Mama i tata nauczyli mnie szacunku do drugiego człowieka, do kobiety. Jestem kompletnie innym człowiekiem, niż ktoś próbuje to przedstawić – stwierdził również, że najwidoczniej przekaz całej zapowiedzi został źle zrozumiany.
Wydawało się, że cały temat kontrowersyjnego trailera zakończy się na kilku krytycznych komentarzach. Ponadto nie wszyscy byli przeciwni sposobowi, w jaki GROMDA promuje nadchodzącą galę. Nikt się nie spodziewał, że jeden z szefów federacji podejmie takie kroki.
„Juras” o odejściu Borka z GROMDY
Mateusz Borek zdecydował się odejść z GROMDY. Wczoraj na swoich social mediach organizacja opublikowała oświadczenie, w którym zostało wyjaśnione, że postanowił on wycofać się z projektu ze względu na negatywne komentarze oraz rzekome pomówienia.
Wielu kibiców GROMDY nie jest w stanie zrozumieć takiego wyjścia z sytuacji. Głos zabrał także m.in. Łukasz Jurkowski, który jest podobne zdania. Na swoim Twitterze zamieścił taki wpis dotyczący całej sprawy:
– Nie rozumiem tej gównoburzy przy Gromdzie. Trailer celowo przerysowany tak jak poprzednie. Zwykły pomysł na spójność marketingu z wydarzeniem. Serio absolutnie nic mnie nie razi. Szkoda, że już bez Mateusza Borka. Koloryt projektu. Gale obejrzę tak jak poprzednie.
Nie rozumiem tej gównoburzy przy Gromdzie. Trailer celowo przerysowany tak jak poprzednie. Zwykły pomysł na spójność marketingu z wydarzeniem. Serio absolutnie nic mnie nie razi. Szkoda, że już bez @BorekMati. Koloryt projektu. Gale obejrzę tak jak poprzednie. https://t.co/o5Nus77BRb
— Łukasz Jurkowski (@Jurasmma) March 15, 2022
Źródło: Twitter
- Yan zastopował Figueiredo! Szalone tempo w kapitalnej walce wieczoru UFC [VIDEO]
- Dominacja Ulberga! Nowozelandczyk pokonał byłego pretendenta [VIDEO]
- Kuberski o kolejnym pretendencie do pasa KSW: „A jeżeli Mamed stwierdzi, że…”
- Jake Paul skomentował wyrok McGregora. Oberwało się też Danie White!
- Mamed Khalidov zakończy karierę? „Nie ma chyba lepszego momentu…”